вторник, 11 июня 2013 г.

Успіх педагогічної діяльності


Пізнати і навчити дитину.
У цій складній справі немає готових рецептів. Але вважаю, що насамперед треба зрозуміти дитину як особистість, розгледіти її індивідуальні особливості. "Прив'язуючи" навчальні завдання до життєвого досвіду дитини, використовуючи сучасні технології досягаю поставленої мети самореалізації кожної дитини.
Котрий рік навчаю дітей та щоразу навчаюся від них сама. Тому успіх своєї педагогічної праці вбачаю у постійному спілкуванні з дітьми, у взаємній любові вчителя і учня, у вмінні "запалити" дітей до роботи. Працюючи за системою розвивального навчання, прагну не робити поділу між дітьми на сильних і слабих, а вчу їх цінувати свою працю та намагатися виконувати її якнайкраще.

Користуючись сучасними технологіями, надаю можливість кожній дитині розвинути власний інтелект, активізувати процеси пізнання навколишнього світу. Школярі навчаються в атмосфері взаємоповаги, любові, добра. Живемо однією великою родиною.

Виявляючи та розвиваючи творчий потенціал, створюю умови для самоактуалізації особистості, задоволення її духовних потреб. Шляхом переведення елементів зовнішнього світу у внутрішнє "Я", здійснюю соціальну адаптацію дитини, а головними чинниками цього стають навчання та виховання.

Завданням кожного з нас є зробити процес навчання захоплюючим та радісним. І тут важливе все: посмішка, доброзичливий тон, мистецтво спілкування, почуття гумору.

Наш символ - це біле латаття,
Бо квітка дарує життя.
На світі все хочемо знать ми,
Щоб учням давати знання.

Ідуть діти вперше до школи,
Щоб гарні отримать знання.
У квіточки є білий колір,
А в учнів - душі чистота.

Середина квітки - жовтова
І радість відчуємо ми,
Коли учні гарно читають
Й цікаво їм з нами завжди.

У квітки листя зеленіють,
Мов наша надія ота
На те, що на нашій ниві
Зійдуть гарні сходи знання



Комментариев нет:

Отправить комментарий